Reinhard Kersten Elected to Executive Board of Our Foundation

22. May 2017

Our foundation’s Board of Curators has elected retired Oberlandeskirchenrat Reinhard Kersten to the Executive Board. For the remaining term of office, he will take over the responsibilities of Mr Kocourek, who has stepped down from the    Executive Board for professional reasons.

We would like to welcome Mr Kersten and thank him for his volunteer service. We look forward to working together to achieve the aims of our foundation.

Edition Bach-Kommentar komplettiert

28. January 2020

Band IV des „Bach-Kommentars“ ist erschienen! Der letzte und abschließende Band des Lebenswerkes und Vermächtnisses von Martin Petzoldt, Theologe, Bach-Forscher und ehemaliger Vorsitzender der Neuen Bachgesellschaft e.V. und ihrer Johann-Sebastian-Bach-Stiftung, enthält die Messen, Magnificat und Motetten von Bach sowie verschiedene Register   Continue reading

20. December 2018